Informacje o Wojewódzkim Inspektoracie Transportu Drogowego w Lublinie w języku łatwym do czytania – ETR (EASY TO READ)

Logo tekstu łatwego do czytania i rozumienia:
głowa nad otwartą książką i podniesiony w górę kciuk w geście OK.
Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Lublinie
W skrócie WITD w Lublinie
Obszar działania:
Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Lublinie działa na terenie województwa lubelskiego.
Podstawa prawna działania:
Działamy na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym oraz innych aktów prawnych.
Czym zajmuje się WITD w Lublinie?
Inspekcja Transportu Drogowego kontroluje przepisy w zakresie wykonywania transportu drogowego i niezarobkowego przewozu osób i rzeczy, mając na celu przede wszystkim bezpieczeństwo w transporcie drogowym.
Głównie kontrolujemy:
– samochody ciężarowe
– autobusy
– taksówki


Lokalizacja:
Siedziba WITD w Lublinie jest przy ul. Diamentowej 2 w Lublinie w budynku Galeria Diamentowa -Mega Meble na 2 piętrze.

Jak do nas dojechać?

Są dwa wejścia do WITD w Lublinie od strony parkingu.
- Jedno wejście prowadzi na klatkę schodową.
- Drugie wejście jest przez rozsuwane drzwi i prowadzi do windy.


Godziny pracy WITD w Lublinie
Poniedziałek – Piątek: 7:30 – 15:30
Żeby załatwić sprawę w WITD w Lublinie, osoby ze szczególnymi potrzebami mogą:
Napisać pismo i wysłać je na adres:
Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Lublinie
ul. Diamentowa 2
20-447 Lublin
Przynieść pismo bezpośrednio do WITD w Lublinie w godzinach jego pracy i zostawić w sekretariacie.
Napisać pismo i wysłać je za pomocą platformy e-PUAP:
www.epuap.gov.pl. ePUAP to skrót nazwy Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej. Do tego sposobu trzeba mieć internet i swoje konto w ePUAP.
Napisać wiadomość i wysłać ją na adres e-mailowy: sekretariat@witd.lublin.pl.
Wysłać faks pod numer 81 740 64 37
Zadzwonić pod numer 81 740 69 71