Przejdź do treści

Oferta pracy ogłoszenie nr 120993 Referent Prawny

Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Liczba stanowisk: 1
Wymiar etatu: 1
Status nabór w toku
Miejsce pracy: ul. Diamentowa 2 Lublin
Ważne: do 29 maja 2023 r.

Czym będziesz się zajmować

Osoba na tym stanowisku:

  • Prowadzi postępowania odwoławcze od decyzji administracyjnych wraz z przygotowywaniem dokumentacji celem przekazania do organu wyższej instancji
  • Sporządza odpowiedzi na wnioski o udzielenie informacji publicznej
  • Przyjmuje i rozpoznaje sprawy dotyczące wpływających do urzędu skarg, wniosków i petycji
  • Sporządza decyzje administracyjne i postanowienia, a także wezwania i zawiadomienia w ramach prowadzonych postępowań administracyjnych
  • Przesłuchuje strony, świadków i udziela odpowiedzi w ramach pomocy prawnej
  • Prowadzi rejestr aktów prawa wewnętrznego, odwołań, skarg i wniosków
  • Prowadzi postępowania wykroczeniowe oraz sporządza i kieruje wnioski o ukaranie do sądów
  • Wprowadza dane do systemów teleinformatycznych w zakresie działania Wydziału Prawnego

Kogo poszukujemy

Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)

  • Wykształcenie: wyższe prawnicze lub administracyjne
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w administracji publicznej
  • Znajomość ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym
  • Znajomość ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym
  • Znajomość ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego
  • Umiejętność analitycznego myślenia
  • Komunikatywność
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Co oferujemy

  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5% do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowania stażu pracy
  • Pakiet socjalny: dofinansowanie do wypoczynku pracownika, dofinansowanie do wypoczynku dziecka pracownika, pomoc
  • w wypadkach losowych
  • Możliwość wykupienia grupowego ubezpieczenia na życie

Dostępność

  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.

Warunki pracy

  • Praca w siedzibie Inspektoratu. Siedziba Inspektoratu znajduje się w budynku na II piętrze, w budynku znajduje się winda
  • Parking przy budynku Inspektoratu z wyznaczonym miejscem postojowym dla osób niepełnosprawnych
  • Stanowisko pracy zorganizowane w pomieszczeniu biurowym z dostępem do światła dziennego
  • Praca siedząca przy komputerze w wymuszonej pozycji ciała powyżej 4 godzin dziennie
  • Obsługa stanowiska komputerowego i urządzeń biurowych (kserokopiarka, skaner, drukarka)
  • Pomieszczenie higieniczno-sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych
  • Brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym
  • Bariery architektoniczne: utrudnione poruszanie się po budynku (ciężkie drzwi otwierane przy pomocy czytnika kart, który umieszczony jest na ścianie na wysokości ok. 1,5 m)

Dodatkowe informacje

  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail). Tak samo zrobimy, jeśli nie uda Ci się przejść do dalszego etapu.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
  • Weryfikacja spełnienia przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „dokumenty i oświadczenia niezbędne” – za kompletne oferty uznane będą oferty zawierające wszystkie dokumenty oraz własnoręcznie podpisany list motywacyjny i oświadczenia.
  • Wzór oświadczenia znajduje się na stronie: https://witd.lublin.pl/oferty-pracy-120993/ pod treścią ogłoszenia.
  • W ofercie należy podać dane kontaktowe – adres e-mail, numer telefonu, adres do korespondencji.
  • Oferty przesłane drogą elektroniczną nieopatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym lub dostarczone faksem lub dostarczone po terminie lub nie spełniające wymagań formalnych określonych w ogłoszeniu nie będą rozpatrywane.
  • Wysokość proponowanego wynagrodzenia miesięcznego na stanowisku Referenta prawnego: nie mniej niż 4 000,00 zł brutto plus dodatek stażowy.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.

UWAGA!

Ponieważ w trakcie rekrutacji kontaktujemy się za pomocą poczty elektronicznej, uprzejmie prosimy o sprawdzanie
również skrzynki SPAM.

Planujemy następujące metody/techniki naboru:

  • Weryfikacja formalna nadesłanych ofert
  • Weryfikacja wiedzy (test)
  • Rozmowa kwalifikacyjna z elementami wywiadu kompetencyjnego

Pracę możesz rozpocząć od: 2023-06-15

  • Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne)
  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dołącz, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

Aplikuj do: 29 maja 2023

W formie papierowej w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „ogłoszenie nr 120993” na adres: Wojewódzki Inspektorat
Transportu Drogowego w Lublinie
ul. Diamentowa 2
20-447 Lublin

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego: 81 740-69-71 wew. 28
lub mailowego na adres: sekretariat@witd.lublin.pl

  • Dokumenty należy złożyć do: 29.05.2023
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze

Przetwarzanie danych osobowych

DANE OSOBOWE – KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Administrator danych i kontakt do niego: Lubelski Wojewódzki Inspektor Transportu Drogowego, ul. Diamentowa 2, 20-447
Lublin, e-mail: sekretariat@witd.lublin.pl, tel. (81) 740 69 71
Kontakt do inspektora ochrony danych: iod@witd.lublin.pl
Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów
po przeprowadzeniu naboru
Informacje o odbiorcach danych: : dane osobowe będą udostępnione podmiotom uprawnionym do ich otrzymania zgodnie z
właściwością, na podstawie przepisów obowiązującego prawa oraz podmiotom współpracującym na podstawie umów
zawartych w zakresie utrzymania i serwisu systemów teleinformatycznych wykorzystywanych do przetwarzania danych
osobowych. Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej
Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z
uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata,
w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający
z przepisów o archiwizacji
Uprawnienia: prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
prawo do usunięcia danych osobowych; – żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres
kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193
Warszawa).
Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r.
o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
Informacje o wymogu podania danych: Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz
ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia,
wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na
stanowisko pracy w służbie cywilnej.Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie
potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę
tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie. Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o
których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w
dowolnym czasie.
Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

Accessibility Toolbar