Przejdź do treści

Oferta pracy ogłoszenie nr 145384 Referent do spraw: administracyjnych

Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Liczba stanowisk 1
Wymiar etatu 1
Miejsce pracy ul. Diamentowa 2 Lublin
Ważne do 6 grudnia 2024 r.

Czym będziesz się zajmować

Osoba na tym stanowisku:

  • Prowadzenie spraw związanych z ewidencją i rozliczaniem druków ścisłego zarachowania.
  • Przygotowywanie postępowań oraz realizacja spraw związanych z wydatkowaniem środków do kwoty 130 000 zł zgodnie z obowiązującymi procedurami.
  • Prowadzenie ewidencji składników majątku Inspektoratu, w tym środków trwałych, pozostałych środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych.
  • Organizowanie napraw sprzętu oraz jego bieżącej konserwacji.
  • Prowadzenie spraw związanych z zaopatrzeniem pracowników Inspektoratu w umundurowanie, stemple i pieczęcie oraz prowadzenie ich ewidencji.
  • Prowadzenie spraw związanych z obliczaniem równoważnika pieniężnego przyznawanego w zamian za umundurowanie
  • oraz ryczałtu pieniężnego za czyszczenie chemiczne umundurowania Inspekcji Transportu Drogowego.

Kogo poszukujemy

Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)

  • Wykształcenie: średnie lub średnie branżowe
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w administracji publicznej
  • Znajomość przepisów dotyczących zamówień publicznych
  • Znajomość przepisów dotyczących środków trwałych
  • Znajomość przepisów regulujących gospodarkę mundurową Inspekcji Transportu Drogowego
  • Prawo jazdy kat. B
  • Komunikatywność
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Rzetelność
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)

  • Wykształcenie: wyższe administracyjne
  • Przeszkolenie z zakresu zamówień publicznych
  • Przeszkolenie z zakresu środków trwałych w jednostkach sektora finansów publicznych

Co oferujemy

  • Miejsce do odświeżenia się
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5% do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowania stażu pracy
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne (trzynastka)
  • Nagrody jubileuszowe za wieloletnią pracę
  • Pakiet socjalny: dofinansowanie do wypoczynku pracownika, dofinansowanie do wypoczynku dziecka pracownika, pomoc w wypadkach losowych
  • Możliwość wykupienia grupowego ubezpieczenia na życie

Dostępność

  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Do składania ofert zachęcamy również osoby ze szczególnymi potrzebami.
  • Jako osoba ze szczególnymi potrzebami możesz je zgłosić na etapie składania dokumentów.
  • Umożliwiamy osobom ze szczególnymi potrzebami korzystanie z własnych urządzeń i rozwiązań wspomagających pracę (np. pomoc asystenta lub trenera pracy).
  • Zwiększamy czas poszczególnych metod i technik naboru dla osób ze szczególnymi potrzebami.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.

Warunki pracy

  • Praca w siedzibie Inspektoratu. Siedziba Inspektoratu znajduje się w budynku na II piętrze, w budynku znajduje się winda.
  • Parking przy budynku Inspektoratu z wyznaczonym miejscem postojowym dla osób niepełnosprawnych.
  • Stanowisko pracy zorganizowane w pomieszczeniu biurowym z dostępem do światła dziennego.
  • Praca siedząca przy komputerze w wymuszonej pozycji ciała powyżej 4 godzin dziennie.
  • Obsługa stanowiska komputerowego i urządzeń biurowych (kserokopiarka, skaner, drukarka).
  • Pomieszczenie higieniczno-sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych.
  • Brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym.
  • Bariery architektoniczne: utrudnione poruszanie się po budynku (ciężkie drzwi otwierane przy pomocy czytnika kart, który umieszczony jest na ścianie na wysokości ok.1,5 m.).

Dodatkowe informacje

  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty oraz własnoręcznie podpisany list motywacyjny i oświadczenia.
  • Oświadczenia podpisz własnoręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Wzór oświadczenia znajduje się na stronie: https://witd.lublin.pl/oferty-pracy-145384/ pod treścią ogłoszenia.
  • W liście motywacyjnym wpisz numer ogłoszenia, na które aplikujesz.
  • W ofercie podaj dane kontaktowe – adres e-mail, numer telefonu, adres do korespondencji.
  • Jesli ofertę składasz za pośrednictwem ePUAP, własoręcznie podpisany list motywacyjny i oświadczenia dołącz w formie zeskanowanych dokumentów. Przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie oryginałów tych dokumentów.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą prześlesz drogą elektroniczną e-mail lub faksem.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie lub którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym i merytorycznym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeśli nie podałeś adresu e-mail). Tak samo zrobimy, jeśli nie uda Ci się przejść do kolejnego etapu.
  • Osoba, która zostanie wskazana do zatrudnienia, a która urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r. przed zatrudnieniem zostanie poproszona o złożenie oświadczenia lustracyjnego lub informacji o złożeniu oświadczenia lustracyjnego (według wzoru określonego w nw. ustawie), zgodnie z art. 7 ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnieniu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944 – 1990 oraz treści tych dokumentów.
  • Wysokość proponowanego wynagrodzenia zasadniczego na stanowisku Referenta ds. administracyjnych: nie mniej niż 5 257,08 zł brutto (przy mnożniku kwoty bazowej 2,00) plus dodatek stażowy.
  • W Wojewódzkim Inspektoracie Transportu Drogowego w Lublinie możesz zgłosić naruszenie prawa w trybie określonym w wewnętrznej procedurze w sprawie ustalenia Regulaminu zgłoszeń wewnętrznych. Formularz zgłoszenia wewnętrznego znajduje się na stronie urzędu.
  • Oferty kandydatów niewyłonionych w trakcie naboru możliwe są do odebrania w ciągu 1 miesiąca od dnia zakończenia naboru. Do tego czasu będziesz mógł je odebrać w urzędzie(ale nie odeślemy ich).

UWAGA!

Ponieważ w trakcie rekrutacji kontaktujemy się za pomocą poczty elektronicznej, uprzejmie prosimy o sprawdzanie
również skrzynki SPAM.

Planujemy następujące metody/techniki naboru:

  • Weryfikacja formalna ofert
  • Analiza merytoryczna ofert
  • Rozmowa kwalifikacyjna z elementami wywiadu behawioralnego

Pracę możesz rozpocząć od: 2025-01-01

Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy kat. B
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dołącz, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających przeszkolenie z zakresu zamówień publicznych
  • Kopie dokumentów potwierdzających przeszkolenie z zakresu środków trwałych w jednostkach sektora finansów publicznych

Aplikuj do: 6 grudnia 2024

W formie papierowej w zamkniętej kopercie z dopiskiem: “ogłoszenie nr 145384” na adres:

Wojewódzki Inspektorat
Transportu Drogowego w Lublinie
ul. Diamentowa 2
20-447 Lublin


lub w formie elektronicznej za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej ePUAP
na adres skrytki: /WITDLublin/SkrytkaESP

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego: 81 740-69-71 wew. 28
lub mailowego na adres: sekretariat@witd.lublin.pl

  • Dokumenty należy złożyć do: 06.12.2024
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze

Przetwarzanie danych osobowych

DANE OSOBOWE – KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Administrator danych i kontakt do niego: Lubelski Wojewódzki Inspektor Transportu Drogowego, ul. Diamentowa 2, 20-447
Lublin, e-mail: sekretariat@witd.lublin.pl, tel. (81) 740 69 71
Kontakt do inspektora ochrony danych: iod@witd.lublin.pl
Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów
po przeprowadzeniu naboru
Informacje o odbiorcach danych: : dane osobowe będą udostępnione podmiotom uprawnionym do ich otrzymania zgodnie z
właściwością, na podstawie przepisów obowiązującego prawa oraz podmiotom współpracującym na podstawie umów
zawartych w zakresie utrzymania i serwisu systemów teleinformatycznych wykorzystywanych do przetwarzania danych
osobowych. Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej
Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z
uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata,
w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający
z przepisów o archiwizacji
Uprawnienia:prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
prawo do usunięcia danych osobowych; – żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres
kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193
Warszawa).
Podstawa prawna przetwarzania danych:art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r.
o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
Informacje o wymogu podania danych: Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz
ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia,
wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na
stanowisko pracy w służbie cywilnej.Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie
potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę
tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie. Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o
których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w
dowolnym czasie.
Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

Accessibility Toolbar