Przejdź do treści

Ogłoszenie o zbędnych i zużytych składnikach majątku ruchomego Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Lublinie

 Stosownie do Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 października 2019 r. w sprawie szczegółowego sposobu gospodarowania składnikami rzeczowymi majątku ruchomego Skarbu Państwa (Dz.U. 2019 poz. 2004) i na podstawie Protokołu z przeprowadzonej oceny przydatności składników rzeczowych majątku ruchomego z dnia 29 października 2021 roku – Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Lublinie informuje o zbędnych i zużytych składnikach majątku ruchomego przeznaczonych do nieodpłatnego przekazania, darowizny, sprzedaży bądź likwidacji.

Szczegółowy wykaz składników majątku ruchomego zbędnych i zużytych przeznaczonych do nieodpłatnego sprzedaży, przekazania, darowizny lub likwidacji przedstawiono w załączniku do niniejszego ogłoszenia.

Przy gospodarowaniu zbędnymi składnikami rzeczowymi majątku ruchomego uwzględnia się  w pierwszej kolejności potrzeby innych jednostek budżetowych.

Zagospodarowanie zużytych i zbędnych składników rzeczowych majątku ruchomego Wojewódzkiej Inspekcji Transportu Drogowego w Lublinie odbywa się poprzez:

  1. nieodpłatne przekazanie innym  jednostkom,
  2. zbycie w formie darowizny, o ile nie dojdzie do skutku zagospodarowanie składników w sposób określony w pkt. 1,
  3. sprzedaż, o ile nie dojdzie do skutku zagospodarowanie składników w sposób określony  w pkt. 1-2,
  4. likwidację poprzez utylizację, o ile nie dojdzie do skutku zagospodarowanie składników w sposób określony w pkt. 1-3.

Osoby zainteresowane, nieodpłatnym przekazaniem, darowizną lub kupnem proszone są
o składanie wniosków spełniających wymagania określone § 38 ust. 4 lub § 39 ust. 3 ww. rozporządzenia w terminie do dnia 25 listopada 2021 r. w budynku Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Lublinie, ul. Diamentowa 2 , 20-447 Lublin, przesłanie pocztą
na powyższy adres, przesłanie skanu dokumentów pocztą elektroniczną na adres: sekretariat@witd.lublin.pl, lub przesłanie za pośrednictwem elektronicznej platformy usług administracji publicznej na adres /WITD Lublin/skrytka.

Jednostki organizacyjne lub osoby fizyczne zainteresowane odpłatnym nabyciem poszczególnych składników rzeczowych majątku ruchomego wymienionych w załączniku mogą składać pisemne oferty cenowe zawierające:

–  dane oferenta – w przypadku osób fizycznych- nazwisko, imię, dokładny adres zamieszkania, telefon kontaktowy, natomiast w przypadku pozostałych osób i jednostek – nazwę, adres siedziby i telefon kontaktowy,

–  wykaz składników majątku  ruchomego objętych  ofertą zakupu,

– oświadczenie oferenta, że zapoznał się ze stanem składników majątku lub że ponosi odpowiedzialność  za skutki wynikające z rezygnacji z oględzin.

Wskazane składniki rzeczowe majątku trwałego można oglądać w siedzibie Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Lublinie, ul. Diamentowa 2, 20-447 Lublin od poniedziałku do piątku w godzinach od 07.30 do 15.30 po uprzednim zgłoszeniu telefonicznym.

W przypadku, gdy co najmniej dwa podmioty, będą zainteresowane tym samym składnikiem, o przydziale składnika majątku ruchomego decyduje: a) analiza wniosku co do uzasadnionych potrzeb i planowanego sposobu wykorzystania składnika majątku ruchomego przez podmiot wnioskujący – następnie; b) kolejność wpływu wniosku do Inspektoratu – następnie; c) Lubelski Wojewódzki Inspektor Transportu Drogowego.

Odbiór składnika majątku następuje po podpisaniu stosownych dokumentów i na koszt podmiotu, któremu zostaną przekazane składniki majątku ruchomego.

Accessibility Toolbar